Kedvezményezett neve: Harka Község Önkéntes Tűzoltó Egyesület
Kedvezményezett címe: 9422 Harka, Nyéki u. 30.
Projekt-azonosító: 3407202024
TO iratazonosítója: 3480474767
A mérföldkőhöz kapcsolódóan az alábbi tevékenységek valósultak meg:
Harka Község Önkéntes Tűzoltó Egyesülete a Vidékfejlesztési Program keretén belül a Alpokalja-Fertő Táj Vidékfejlesztési Egyesület működési területére meghirdetett, VP6-19.2.1.-5-1.3-22 kódszámú, Alpokalja-Fertő Táj Vidékfejlesztési Egyesület - Helyi fejlesztések támogatása című felhívás alapján
3 979 527 Ft vissza nem térítendő támogatást nyert.
A záró mérföldkőhöz kapcsolódóan 2025. 04.30.-ig az alábbi tevékenységek valósultak meg:
Az elmúlt években országszerte egyre erősödött az önkéntes szervezetek katasztrófavédelmi szerepvállalása. Munkánk szakszerű ellátásához szükség van a megfelelő eszközökre, amelyek beszerzéséhez kaptunk támogatást. A beszerezni kívánt eszközök, készülékek és berendezések és védőfelszerelés a hatékonyságot növelik, hogy a káresetek felszámolása minél gyorsabb és sikeresebb legyen.
A projektünkben az alábbi eszközöket szereztük be:
1 db Komplett hordkeret, 1 db Drager Bodyguard 1000 személyi riasztórendszer, 1 db mini úszó szűrőkosár, 1 db háti puttonyfecskendő, 1 db xtra hordágy hevederrel és fejrögzítővel, 1 db Dugólétra készlet, 1 db nagynyomású sugárcső, 1 db sugárcső tartó, 4 db kapocspárkulcs tartó, 1 db akkumulátor szimetrizáló és 1 db Digitális akkumulátor töltő, 2 db acélpalack, 2 db sisaklámpa, 2 db forgalomirányító tárcsa, 2 db sisak tartó, 2 db forgalomterelő tárcsa, valamint védőfelszerelések, úgymint tűzoltó 2 db védősisak, 2 db védőkabát, 2 db védőnadrág, 2 db védőkámzsa és 1 db védőkesztyű.
A beszerzésekre 3-3 ajánlatot kértünk be melynek nyertesei az alábbi vállalkozások lettek:
Hesztia Kft3.534.542 Ft összeggel
Drager Safety Hungaria Kft.1.320.559 Ft összeggel
CPD Group Kft. 114.016 Ft összeggel
Az eszközbeszerzések a szerződéseknek/ megrendelés-visszaigazolásoknak megfelelően 100 %-os készültségben megvalósultak, A számlák teljes körűen kifizetésre kerültek, a megvalósításhoz szükséges önerő rendelkezésre állt, saját költségvetésünkből finanszíroztuk.
Az ún. általános tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásokat úgymint projektelőkészítés (Galumba Lívia 105.000 Ft összegben) illetve projektmenedzsment tevékenységet (Galumba Lívia 100.000 Ft összegben) vettünk igénybe, a jogszerű, szakszerű és hatékony megvalósítás érdekében, illetve, hogy a támogatás felhasználásban az elszámolhatóságot szem előtt tartva és a költség optimalizációt figyelembe véve egy előkészített fenntartási időszakot tudjunk véghez vinni.
Eleget tettünk az előírt kötelező tájékoztatási és nyilvánosság biztosítási követelményeknek, az előírásoknak megfelelő projekttábla kihelyezésre került az egyesület székhelyén, melynek költsége 8954 Ft volt. Az egyesület facebook oldalán beszámoltunk a pályázatról.